Autor |
Wiadomość |
Kasia
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 11:00, 10 Lip 2010 Temat postu: Witam serdecznie |
|
|
Witam serdecznie wszystkich motocyklistów z Łomży i okolic. Nazywam się Kasia. Przez ostatnie 3 lata jeździłam Aprilią Rs 50, aktualnie od 2-3 tygodni Suzuki SV650, póki co ujeżdżane przez mojego brata
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Robert
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 11:02, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Witam, witamy
I zapraszamy dzisiaj na wyjazd do Zambrowa, więcej info w dziale: zloty, spotkania, imprezy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kasia
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 11:08, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Brakuje mi tylko prawka a brat idzie na wesele noo i lipa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Robert
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 11:18, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Uuueee no to nieciekawie
No wczoraj się chwalił, że idzie balować; w sumie to już od wczoraj imprezuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BigicZ87
Moderator
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 13:53, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Kasia napisał: | Brakuje mi tylko prawka |
No ale to nie przeszkadza, w krótkim opisie sv i rs
Napisz wrażenia z jazdy, no bo zmiana z 50 na 650 to sporo Dodaj jakieś fotki sprzętu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 14:00, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Witamy serdecznie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kasia
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 14:01, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Spookojnie , dodam kiedyś
Hmm.. narazie to wiele nie jeździłam nią, ale ogólnie to super Myślałam,że nie ogarne jej ale jako tako daje radę Jak juz bede miała prawko i zacznę jeździć to na pewno będzie co pisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 14:05, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Sv-ka to bardzo zgrabny moto, też jestem ciekawy jak się spisuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kasia
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 14:11, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Noo ja to szukałam takiego w miare ładnego, lekkiego i w miare niskiego motocykla:P niestety niecałe 50 kg wagi i 160 cm to nie ma chop siup hehe
A co do sprawowania to jak bede jeździć to powdziele się uwagami
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kasia dnia Sob 14:12, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Robert
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 16:28, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Kasia napisał: | Spookojnie , dodam kiedyś
Hmm.. narazie to wiele nie jeździłam nią, ale ogólnie to super Myślałam,że nie ogarne jej ale jako tako daje radę Jak juz bede miała prawko i zacznę jeździć to na pewno będzie co pisać  |
To trzeba prawko robić jak najszybciej, sezon minie raz dwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kasia
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 16:34, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm noo ja wiem, ale to tak jest jak chce sie szybko zrobić juz miałam miec egzamin wczoraj, ale okazało się, że paszport stracił ważność, a dowód osobisty dopiero za miesiąc raczą mi zrobić i musze czekać ;( a jak odbiore to sie zapisać na egzamin i później znów czekać na prawko ;( Bez sensu w ogóle ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawel
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 21:05, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cześć
Grunt, że egzamin nie taki straszny... Sam wczoraj zdałem:D
Pozdrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kasia
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 21:06, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Noo mam nadzieję, że zdam za pierwszym razem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marbax
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 12:09, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Hej! Już się nawet przymierzyłem do twojej SVuaki. Fajna maszynka. Spotkałem na niej twojego brata, ale od razu zastrzegał że to siostry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kasia
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 13:50, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
MODEL:
Suzuki SV 650S 2000/2001
SILNIK:
Typ: 4-suwowy
Układ: 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Chłodzenie: Cieczą
Rozrząd: 4 zawory na cylinder, DOHC
Mechanizm rozrządu: Napędzane łańcuchem dwa wałki rozrządu na cylinder, szklankowe popychacze, regulacja płytkami
Smarowanie: Ciśnieniowe z mokrą miską olejową
Pojemność: 645 cm3
Typ komory spalania: TSCC (Twin Swirl Combustion Chamber)
Gaźniki: 2 x Mikuni BDSR39
UKŁAD DOLOTOWY:
seria
UKŁAD WYDECHOWY:
2 w 1 oem Suzuki
ELEKTRONIKA:
Zapłon: Cyfrowy z czujnikiem położenia przepustnicy
Rozrusznik: Elektryczny
UKŁAD NAPĘDOWY:
Skrzynia biegów: 6-cio biegowa w kąpieli olejowej
Sprzęgło: Wielotarczowe 7+6, mokre, uruchamiane cięgłem, 6 sprężyn
ZAWIESZENIE:
Przód: Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe brak możliwości, skok 130 mm
Tył: Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym, siedmiostopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny, skok 125 mm
KOŁA:
Koło przednie: 17 x 3.5 cala 3-szprychowy odlew aluminiowy
Koło tylne: 17 x 4.5 cala 3-szprychowy odlew aluminiowy
Opona przednia: 120/60-ZR17
Opona tylnia: 160/60-ZR17
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Tył: Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
BODY-KIT:
seryjna wersja sport + dolny pług
INNE:
coś bedzie
MOC:
Moc max. / przy obrotach: 71 KM (52 kW) @ 9000 obr/min
Moment obrotowy / przy obrotach: 62 Nm @ 7500 obr/min
OSIĄGI:
0-100 km/h 3,6
PLANY
- ogarniecie plastików
- kilka gadżetów
- w zime troche malowania
ZDJĘCIA:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|